Eilen äiskä otti tosi pitkästä aikaa valjaat esille. Sillon ku mä olin pienenmpi, se yritti totuttaa mua niihin, jotta sitten joskus voitaisiin käydä välillä valjastelemassa. Mutta nyt se on kyllä vähäksi aikaa jäänyt, ja mä en kyllä tykännyt niistä valjaista yhtään! Mä kiemurtelin ja kuljin ihan matalana, ihmettelin mitä muhun on oikein köytetty kiinni ja yritin purra niitä valjaita. Vaikka kuinka äiskä yritti saada mun ajatuksia pois niistä, ja leikitti, ja anto maitonappejakin, niin siltikin ne kokoajan tuntu tosi inhottavilta.

Sitten kun äiskä lähti käymään kaupassa, se unohti ne valjaat pöydälle. Ja mä tein niille sen saman, minkä teen kaikille mun vihollisille, esimerkiks leluhiirille, ja kaikille paperitolloillekin yms.

Mä hukutin ne.

Sitte ku äiskä tuli kotiin, se löysi valjaat mun juomakupista, ja pakkohan sen oli ottaa niistä kuva. Mä sitten tulin siihen vielä sorkkimaan niitä, kattomaan katos, että onhan ne varmasti hukkunu.

530174.jpg

530175.jpg