Äiskällä on tapana aina torstaisin mennä muutamaks tunniks jonnekin tallille, josta se palaa aina haisten ihan kummalliselle. Ja aina ennen kun se lähtee sinne, se ottaa yhdestä tietystä kaapista sille samalle hajulle haisevia vaatteita. Yks niistä vaatteista on takki, ja se lojuu aina vähän aikaa olkkarin lattialla, ja mun mielestä se takki on ihana! Se kummallinen haju on nimittäin jotenkin aika kiva, ja se takki on sellanen kahiseva, ja siinä on kiva kieriskellä ja kaivautua sen uumeniin.

No, eilen oli taas torstai ja äiskän tallipäivä. Se takki loju taas hetkisen olkkarin lattialla ja mä tietty heti menin sinne mönkimään. Mut sit kävikin pikkasen hassusti... mä nimittäin löysin siitä takista sellasen tunnelin (äiskä sano et se oli hiha) ja tietenkin heti ryömin sinne. Mut en mä mahtunutkaan sieltä toisesta päästä ulos! Ja sit mä olin ikäänkuin vähän niinku jumissa.

Se, että yhdestä päästä pääsee sisään...
662066.jpg

... ei tarkoita että toisesta päästä mahtuu ulos!
662070.jpg


Noh, toi oli ihan tarkotus. Mun oli siis tarkotuskin ihan vaan mennä sinne tunneliin nukkumaan...

Mut oli mulla vielä toinekin asia, nimittäin tänään vietetään mun ja Millan synttäreitä!
Oikeestaan meistä ei ihan tarkkaan tiedetä minä päivänä me ollaan synnytty, mutta kesäkuussa 2005 kuitenkin, eli se tekee siis kaks vuotta! Ja kun tänään on Vienon päivä, niin me ollaan päätetty äiskän kaa et vietetään niitä aina sillon.
Vielä ei olla saatu mitään synttäriylläreitä eikä herkkuja, toivotukset vaan, mutta äiskä lähtee kohta kauppaan ja mä oon aikas varma et se tuo meille jotain sieltä!

No ni, mä lähen nyt ottaan synttäripäikkärit, jotta oon sit virkeenä ku äiskä tulee takas kaupoilta.


15.6.2007 - 17:44

Kun äiskä tuli kaupasta, se ihan ekaks anto meille maitonappeja, NJAM! Maitonapit olikin ollu jo vähän aikaa lopussa, onneks se tajus ostaa niitä tänään lisää. Vedeltiin niitä siinä sitten muutama nassuun, ja sen jälkeen äiskä kaivo kassista varsinaisen synttärilahjan: CAT DANCERIN! Me ollaan luettu muiden blogeista et kissat on hirveesti tykänny siitä, ja nyt mekin saatiin oma. Leikittiin sillä aika kauan, ja täältä voitte käydä kattomassa vähän kuvia: Vieno & Milla & Cat Dancer.

Sit kun oltiin aikamme leikitty äiskä anto meille synttäripäivällisen. Saatiin erikoisherkkua:
662847.jpg
Se on meidän molempien mielestä herkkua, ja saadaan sitä tosi harvoin. Musta se on ihanaa koska siinä on paljon kastiketta, Millasta se on ihanaa... no, koska se on ruokaa.

Sitten mä leikin vielä vähän aikaa äiskän kanssa mun uusinta lempileikkiä. Siinä äiskä kaataa vesikannusta vettä parvekkeen sadevesikouruun ja mä jahtaan sitä vettä kun se valuu viemäriin. Mä hain äiskän kanssa ainakin viis kertaa keittiöstä uudet vedet ja leikittiin tosi monta kertaa! Sit äiskä viel kasteli meidän mansikankin, ja sekin on musta tosi jännää.


Näin meidän synttäripäivä on kulunu, aateltiin viel leikkii cat dancerillä vähän aikaa, joten täytyy mennä!