Voi vitsi me ollaan kyl oltu tosi laiskoja kirjottaan blogia.. viimiset viis merkintää on ollu kaikki kuvahaasteeseen osallistumisia. Mut ei meille oikeen kuulu mitään sen kummempaa... elämä rullailee etiäpäin ihan samaan tapaan kun ennenkin. 
Se oli se yks väärärotunen (hih, toi on niin hauska sana), se Iso Musta, taas meillä käymässä pari päivää, mut nyt me ei kyl pelätty sitä enää olleskaan. Se on niin lauhkee.

Mut ai niin! Onhan täällä sattunu yks jännä ja sydämentykytyksiä aiheuttanut tapahtuma. Nimittäin äiskä oli käymässä jossain jonkun kaverinsa mökillä, ja äiskän kaveri tuli sit kattoon meitä lauantai-iltana, et onks meillä kaikki ookoo. No arvatkaa, silläkin oli sellanen väärärotunen mukana! Sellanen pentu, alle puolivuotias. Mut aika iso, vaikka olikin viel niin nuori. Ja sit kun tää äiskän kaveri tuli sen kaa sisälle, niin mä olin siinä ihan oven edessä oottamassa, ja säikähdin ihan totaalisesti! Mä rääkäsin ja pinkasin karkuun. No, tää väärärotunen ei tajunnu olleskaan et se oli kissa kun säntäs siitä sen nenän edestä, ja se lähti sit ajaan mua takaa, ja haukkuki vielä. No mä keksin kyllä ratkasun, mä nimittäin kiipesin verhoihin. Mut voitteko uskoo, meidän talossa ei näköjään oo aateltu noissa verhohommissa olleskaan meitä nelijalkasia, kun eihän se turvaverkko ollenkaan pysyny sielt ylhäältä kiinni, niin me sit tipahettiin sen verhon kaa ales. Mut siinä vaiheessa se koira kait jo tajus et mä oonkin kissa enkä mikään saaliseläin, niin ei se sit enää jahdannu mua. Mut oli se kyllä aika traumaattista silti.

Ens maanantaina meille tulee taas kissa kotihoitoon. Sellanen, jonka edelliset omistajat ei voi enää pitää sitä, ja nyt se sit tulee meidän luokse ettiin uutta kotia. Se on jo viisvuotias, joten saas ny nähdä et miten me tullaan toimeen.

Tähän loppuun vielä voisin laittaa pari kuvaa joissa mä leikin mun uuden cat force -hiiren kanssa.


917312.jpg

917317.jpg


Lisäys 18:08.

No ei voi olla totta, just kun olin ton kirjottanu, tuli se äiskän kaveri käymään taas sen väärärotusen kanssa, sen pennun.
Mä näytin tältä:
918090.jpg

Se väärärotunen näyttää tältä:
918097.jpg